Tuesday, December 23, 2014

我已经离开原地

我不知道该说什么好
谢谢所有点阅关心我...留言在脸书和私信给我的你们(鞠躬)

我没有很坚强.. 我就只是太过淡定了 因为也无能为力
旁人觉得我冷血无情吧还能笑得的那快乐
我不只是为了自己 我也为了所有希望我快乐的人。

过去的也没什么好提
是是非非 谁对谁错 就到此为止
所有的选择都是以后的经历
总得来说 就是很快乐的7年半
或许是我学不会知足


我现在天天过得很充实
天天上班 放工后就健身 偶尔约朋友喝茶聊天到三根半夜
总是觉得对不起 让家人担心。


上一篇文章我看到了一个很贴心的comment :
My dear,

After i read your latest, I guess it must be hard for you take on all the burdens of these 7 years all by yourself. I knew you must be thinking to put the blame on yourself even its an unhappy ending even so much of argument after all, you still willing to blame yourself to end this. Im glad you're strong enough, because you are not alone.
Always remember there's a rainbow after the rain. If you don't know where's the rainbow, i will bring you to look for it. Because at every smile behind of you, there's a tears to drop, and i will be the one wipe it away.
As if one day, you need someone, i promise i will be there.
Pinky Promise.

From
Your planet

我知道是你 capri boy.
我是个嘴硬的人 谢谢你也很乐意拆穿我=.=
谢谢你昨天的陪伴 还有你安慰的拥抱 
:)

and thanks "baby honey sweetheart" =.=
u keep trying to make me laugh
and u did it ;) is ok u dunno how to read chinese
and dun think that i will translate to u...... hahaha


这几天我常常发呆 常常想要一个人
一个人可以放肆的胡思乱想
一个人哭完就笑

每一次当我决心放下的时候
总是从旁人听到一些关于你的
我会心疼 可是 我知道感觉已经不对
我没有办法回去 被伤害 或是 去伤害
你说你想谈 我不知道我们之间还能谈什么
谈了让彼此留下什么?

谢谢身边朋友的明白 真的很感动
请把自己照顾好。
请把过去收好。


我本来一直在徘徊
现在
我已经离开。


上篇的标题是个疑问句
这篇的结尾




回不去了。

No comments:

Post a Comment